Tavallisimmat kysymykset Tavallisimmat kysymykset
Ostoskori
×

Avallisimmat Kysymykset

Minkä pituinen Skin Roller minun tulisi valita?

Jotta löydät juuri omaan käyttöösi parhaiten soveltuvan pituuden käytä apunasi pituusopastamme, joka neuvoo sinua oikean pituuden valinnassa. Oppaasta löydät eri pituisten Skin Roller -ihorullien ominaisuudet ja käyttötarkoituksen. Opas myös kertoo, miten puhdistat ja huollat ihorullaa.

Oppaan löydät täältä. Suosittelemme, että toistat käsittelyn päivittäin 5 päivän ajan ja annat sitten ihon levätä yhtä pitkään. Jatka hoitoprosessia 12 viikkoa ja arvio sen jälkeen tuloksia.

Käyttöohjeet löydät "käyttöohjeet" kohdasta, Skin Rollerin tuotesivulta. Skin Rollerin ja Rejuvenating Serumin lisäksi, on puhdistus äärettömän tärkeää. Tämä onnistuu helposti Sanitizing Spraymme avulla. Sanitizing Spray ei kuulu automaattisesti Skin Renewal -ihohoitoon, vaan se tulee lisätä tilaukseen erikseen.

Tärkeää muistaa!

— Aloita aina ihorullakäsittely kevyesti painaen. Anna iholle aikaa tottua neulaukseen. Muutaman käsittelykerran jälkeen voit lisätä voimaa ja löytää itsellesi sopivan tason. Jälkeenpäin ihon tulee olla hieman punalaikullinen, lämmin ja pistelevän tuntuinen, aivan kuten lievän auringonpolttaman jälkeen.

— Jos kasvojesi iho on erityisen herkkä, toisin sanoen kuivuu helposti tai reagoi nopeasti muutoksiin, on viisasta aloittaa hoito pienimmillä, 0,2 mm:n pituisilla neuloilla.

— Ole aina varovainen neulatessasi silmien ja suun ympärillä, leualla ja kaulalla. Iho on näillä alueilla ohuempi ja herkempi.

— Jos haluat käyttää muita ihonhoitotuotteita hoitojakson aikana, suosittelemme, että annat Rejuvenating Serum -geelin imeytyä n. tunnin ajan ennen muiden geelien tai voiteiden levitystä.

— Paras tapa säilyttää puhdistettua Skin Rolleria jokaisen käytön jälkeen on sen omassa läpinäkyvässä muovikotelossa, joka estää pölyn, meikin ja bakteerien pääsyn neuloihin. Jos muovikoteloa ei ole saatavilla, Ihorulla tulee säilyttää muussa puhtaassa paikassa.

En ole vastaanottanut saapumisilmoitusta vielä. Missä pakettini on?

Mikäli pakettisi ei mahdu postilaatikkoon, toimitetaan se lähimpään postiinne. Kun paketti on noudettavissa, saatte siitä ilmoituksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jota käytitte tilatessanne. Mikäli pakettia ei ole noudettu muistutusviesteistä huolimatta, saat vielä paperisen muistutuksen.

Jos olet vastaanottanut tilausvahvistuksen, mutta et ole vastaanottanut saapumisilmoitusta muutaman päivän sisällä, suosittelemme, että paikannat pakettisi seurantakoodin avulla ja voit näin ollen seurata sen kulkua. Kun paketti saapuu perille, voit myös lunastaa sen seurantakoodin ja henkilöllisyystodistuksen avulla.

Minulla on vaikeuksia kirjautua sisään. Mitä minun tulisi tehdä?

Tässä tapauksessa suosittelemme, että luot uuden salasanan. Voit tehdä tämän klikkaamalla "unohdin salasanani" -painiketta sisäänkirjautumis välilehdellä. Täytettyäsi sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt aiemmin, lähetämme turvakoodin sinulle sähköpostitse. Tämä sähköposti sisältää myös ohjeet, kuinka sinun tulee toimia.

Miksi alennuskoodi ei toimi?

Jos sinulla on käytössäsi alennuskoodi, jonka haluat käyttää, kirjoita alennuskoodi kassalla kohtaan "Lahjakortti/alennuskoodi" ja paina tämän jälkeen "päivitä". Isojen sekä pienten kirjainten erottelu on tärkeää koodia kirjoittaessasi. Katso myös läpi alennuskoodeja koskevat ehdot, jos olet epävarma alennuskoodin pätevyydestä.

Mikäli koodi ei toimi, voi syynä olla jokin seuraavista:

  • Koodi on vanhentunut
  • Koodi on voimassa vain tietyn summan ylittyessä (esim. vähintään 50 €).
  • Koodia on käytetty jo aiemmissa tilauksissa.

Ole ystävällinen ja lue ehdot, jota koskevat juuri tätä alennuskoodia, jonka olet saanut.