Tavallisimmat kysymykset Tavallisimmat kysymykset
Ostoskori

Tavallisimmat Kysymykset

Kuinka pitkä on toimitusaika?

Lähetämme tilauksesi aina viimeistään tilauksesta seuraavana arkipäivänä. Toimitusaika on 2-4 arkipäivää.

Miten palautan tuotteita?

Meille on tärkeää, että tuotteiden palauttaminen on sinulle mahdollisimman helppoa.

Noudatathan seuraavia ohjeita, kun haluat palauttaa yhden tai useamman tuotteen tai koko tilauksesi:

  1. Ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse tai chatin tai sosiaalisen median kautta ja ilmoita sekä tilauksesi numero että palautuksen syy.
  2. Saat meiltä vuorokauden kuluessa sähköpostitse palautuslomakkeen.
  3. Tulosta palautuslomake.
  4. Pakkaa palautettavat tuotteet kestävään pakkaukseen ja sulje se huolella. Suosittelemme, että käytät sitä pakkausta, jossa vastaanotit tuotteet. HUOM! Sinun ei tarvitse pakata pakkauksen sisään mitään viestiä.
  5. Liimaa palautuslomake paketin päälle ja jätä paketti Postin toimipisteeseen. Palautus on jätettävä postiin 10 päivän sisällä siitä, kun sait palautuslomakkeen.
  6. Kun olemme vastaanottaneet, rekisteröineet ja tarkistaneet palautuksesi ja todenneet kaiken olevan kunnossa, lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse.
Tärkeää!
Jos olet tullut ostoksestasi toisiin ajatuksiin tai haluat vaihtaa ostamasi tuotteen toiseen, on äärimmäisen tärkeää, että vastaanotamme tuotteet myyntikunnossa. Jos ne eivät ole sellaisessa kunnossa, että voimme panna ne takaisin myyntiin, pidätämme oikeuden lähettää paketin takaisin sinulle sekä laskuttaa sinua rahdista.

Voinko seurata pakettiani?

Kun paketti lähetetään varastoltamme, rekisteröityy seurantatunnus ”Omille Sivuille” 
Voit paikantaa pakettisi suoraan Omien Sivujen kautta tai osoitteessa www.posti.fi 
Jos olet vastaanottanut tilausvahvistuksen, mutta et ole vastaanottanut saapumisilmoitusta muutaman päivän sisällä, suosittelemme, että paikannat pakettisi seurantakoodin avulla ja voit näin ollen seurata sen kulkua. Kun paketti saapuu perille, voit myös lunastaa sen seurantakoodin ja henkilöllisyystodistuksen avulla.

Kuinka suuret ovat toimituskulut?

Swiss Clinic tarjoaa ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 50€ tilauksiin. Alle 50€ tilauksiin lisätään 4€ toimituskulu. 

Sisältävätkö tuotteet eläinperäisiä aineita?

Kaikki Swiss Clinicin tuotteet, poislukien Night Cream, ovat vapaita eläiinperäisistä aineista. Yövoide sisältää mehiläisvahaa, jolle ei vielä ole keinotekoista vastinetta. Mehiläisvahan koostumuksen ainutlaatuisten ominaisuuksien ansiosta se suojaa ihoa öljyjä ja rasvoja paremmin, imeytyen hitaasti ihoon. Vaha ei tuki ihohuokosia, se rauhoittaa ja pehmentää ihoa. Yövoide sisältää myös etanalimaa, joka tunnetaan sen erinomaisista restoratiivisista ja kosteuttavista ominaisuuksista.

Mitään tuotteistamme ei ole testattu eläimillä, ja Swiss Clinic on ylpeä PETAn jäsen (People for the Ethical Treatment of Animals).