Tyytyväisyystakuu Tyytyväisyystakuu
Ostoskori

Tyytyväisyystakuu

Tyytyväisyystakuu

Tavoitteemme on 100% tyytyväiset asiakkaat. Me tiedämme, että se on vaikeaa. Tämän lunastaaksemme on meidän saavutettava ja jopa ylitettävä asiakkaidemme odotukset tuotteistamme, asiakaspalvelustamme, toimituksestamme jne. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen, haluaisimme ehdottomasti olla yhteydessä teihin. Me arvostamme kaikenlaista palautetta ja haluamme jatkuvasti kehittyä sekä ennen kaikkea, tehdä sinut tyytyväiseksi.

Voit hyödyntää tyytyväisyystakuuta ainoastaan silloin, jos olet käyttänyt tuotetta annettujen ohjeiden mukaan ja olet ollut asiakaspalveluumme yhteydessä tietyn ajan sisällä tilauksen tekemisestä.

  • Ihonhoitotuotteet: 30 päivän sisällä
  • Hiuksiin liittyvät tuotteet: 60 päivän sisällä
  • Muut tuotteet: 10 päivän sisällä

Jos haluat hyödyntää tyytyväisyystakuuta ja olet meihin yhteydessä sähköpostitse, kerrothan tuolloin selkeästi ja kattavasti miksi et ole tuotteeseen tyytyväinen.

Etkö ole laisinkaan tyytyväinen tuotteen laatuun tai hoidon tuloksiin? 

Tässä on ohje askel askeleelta, kuinka hyödynnät tyytyväisyystakuutamme. 


Askel 1: 

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta annetun ajan puitteissa. 

Kerro meille myös miksi et ole tyytyväinen tilaukseesi. 


Askel 2: 

Tulosta palautuskuponki, jonka lähetämme sinulle sähköpostitse. Liimaa tämä pakettiin, jossa palautat tilauksesi. 


Askel 3: 

Palauta paketti lähimpään Postiisi. Palautus on sinulle täysin ilmainen. 

Paketti tulee jättää Postiin 7 päivän sisällä, ellei muuta ole sovittu asiakaspalvelumme kanssa. 


Askel 4: 

Palautunut paketti rekisteröidään, tutkitaan ja hyväksytään. Tämän jälkeen saatamme asian päätökseen sovitun mukaisesti. 

 

Koko prosessiin, ensimmäisestä yhteydenotosta palautuksen hyväksymiseen ja asian päätöksen viemiseen, saattaa mennä kokonaisuudessaan n. 2-4 viikkoa.