PALAUTUS & REKLAMAATIO PALAUTUS & REKLAMAATIO
Ostoskori

PALAUTUS & REKLAMAATIO

Peritäänkö palautuksista palautuskuluja?

Käsittelymaksu saatetaan periä, mikäli palautusta ei käsitellä ehtojemme mukaisesti.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Lain mukaan sinulla on 14 päivän palautusoikeus, lähtien siitä päivästä, kun vastaanotit tuotteen. Tämä pätee myös silloin, jos haluat vaihtaa tuotteen.

Saadaksesi palautusohjeet, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Sähköposti: info@swissclinic.fi , Puhelin 09 424 51799 tai Sosiaalisen median kautta

Palautus- ja vaihto-oikeus ei ole enää voimassa tuotepakkauksen avattuasi.

Kuinka toimin, mikäli haluan käyttää tulostakuuni?

Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka haluaa saada enemmän tietoa siitä, miksi minkäänlaisia tuloksia ei ole saavutettu sekä antaa vinkkejä, kuinka hoidosta saa irti kaiken mahdollisen hyödyn.

Sähköposti: info@swissclinic.fi , Puhelin 09 424 51799 tai Sosiaalisen median kautta

Olen vastaanottanut paketin, mutta en ole tehnyt tilausta. Kuinka toimin?

Pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saat lisää tietoa siitä, kuinka tilanteessa tulee edetä.

Sähköposti: info@swissclinic.fi , Puhelin 09 424 51799 tai Sosiaalisen median kautta

Kuinka voin reklamoida tuotteesta?

Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoittamaan reklamaation syyn. Autamme sinua sen jälkeen reklamaatioprosessissa.

Sähköposti: info@swissclinic.fi , Puhelin 09 424 51799 tai Sosiaalisen median kautta