MAKSAMINEN MAKSAMINEN
Ostoskori

MAKSAMINEN

En ole vastaanottanut laskuani. Kuinka toimin?

Lasku toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse. Joskus lasku saattaa eksyä roskapostin joukkoon, kannattaa tarkistaa ensin sieltä. Voit myös olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun osoitteessa https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/. Myös oma asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään laskuun liittyvien kysymysten kanssa.

Sähköposti: info@swissclinic.fi , Puhelin 09 424 51799 tai sosiaalisen median kautta.

Miksi en voi tilata laskulla?

Laskulla tai osamaksulla ostaessasi Klarna arvioi, voitko ostaa valitsemallasi summalla. Arvio perustuu seuraavien tekijöiden yhdistelmään:

  • aiempi maksuhistoriasi Klarnalla
  • summa, jolla haluat ostaa
  • muu ulkopuolinen tieto, jonka Klarna saa luottotietoyritykseltä

Jos ostos evätään, pyydämme sinua yrittämään kortti- tai suoramaksua sen sijaan. Lisäkysymysten osalta, pyydämme ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

Mikä on Klarna Checkout?

Klarna Checkout on uusi ja yksinkertainen maksujärjestelmä, joka muistaa aiemmin Klarnan kanssa asioineet asiakkaat. Klarna Checkout on maksuratkaisu, jossa voit valita useista erilaisista maksutavoista: Klarna Lasku, Klarna Tili, korttimaksu tai suoramaksu verkkopankin kautta.

Klarna Checkout -maksujärjestelmää käyttäessäsi sinun tarvitsee täyttää vain sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi ja suorittaa ostoksesi loppuun. Vahvistat ensin tilauksesi ja sitten valitset haluamasi maksutavan: Klarna Lasku, korttimaksu tai suoramaksu verkkopankin kautta. Jos et muuta maksutapaa itse, maksutavaksi valikoituu Klarna Lasku. Valitessasi Klarna Laskun, lasku lähetetään sinulle sähköpostitse ilmoittamaasi osoitteeseen.

Jos valitset Klarna tilin (osamaksu), sinulle lähetetään sopimuskirje sen kuukauden lopussa, jonka aikana tilaus tehtiin.

Klarna Checkout on asiakkaillemme ilmainen maksuratkaisu. Tämä tarkoittaa sitä, että lisämaksua ei veloiteta Klarna Laskulla tilattaessa (14 päivän maksuaika).